Ki vagyok

Ki vagyok én, és mi végre vagyok itt a földön? Ki tudná ezt nekem elmondani? Tágra nyílt szemekkel bámulok bele a nagyvilágban, próbálok nevetni, de néha csak egy fanyar mosolyra futja. Próbálok szeretni, de van, hogy magamat sem tudom. Lehet, hogy holnap már messze leszek, lehet, hogy itt maradok még egy darabig, és kiírom magamból a valós valótlanságokat. Lehet, hogy itt hagyok magamból valamit, lehet, hogy észre sem veszitek, amikor elmegyek. Na ugye mennyi lehetőség van? Hát nem csodálatos ez az élet?

Verseim

Beszóltak

  • Gilyannkata: Ma újra elolvastam írásomat. Hát igen. Az óta sokat változott az életem. Már nem élünk együtt, és ... (2012.06.03. 19:30) keresztem..........
  • Gilyannkata: :) nagyon aranyos vagy és igazi barát, köszönöm a biztatást (2009.07.19. 13:38) Depresszióóóóóóóó
  • holdkirálylány: Nagyon eredeti stílusod van, a jószándékod is tiszteletre méltó. A szöveg jelentős részét felhaszn... (2009.04.20. 15:22) Az én örök szerelmem
  • Gilyankata: Kedves N.Kati! El fogom olvasni, bár lehet, hogy már olvastam, csak éppen nem tudom, hogy hányas b... (2008.12.10. 16:40) a szabad akarat súlya
  • Gilyannkata: Hát ezen én is gondolkoztam már???????........????????? (2008.09.21. 15:29) CICA

gonosz anya

2008.05.08. 14:40 - Gilyannkata

Címkék: én

 

Rossz anya vagyok. Eddig eléggé bántott, de most már belenyugodtam, ez van.

Nem töltöm az életem minden percét fiaim körül, néha önző módon saját magamnak programot csinálok, olvasok, írok, barátnőkhöz megyek, és még sok minden. Azon kívül ott van Mackóm, vele is foglalkoznom kell, amit mostanában egyre több kedvel teszem.

Rossz Anya vagyok, mert nemcsak a jót látom bennük, hanem igenis látom a hibákat, a makacsságukat, és cseppet sem szeretem. Néha bepallok nekik, de ilyenkor én járok rosszul, én vagyok az, aki bőg azután. A kicsi fiam, a Tudoska, mindent jobban tud, megvan már a saját véleménye, azt azért sem, még ha rájön közben, hogy nekem volt igazam, akkor sem, legfeljebb, ha valamit kap cserében. Igen, mindennel próbál megzsarolni, és a pénz, azt imádja. Most mit szóljak ehhez? Ha mindenütt ezt látja, hogy a pénz a legfontosabb. Pedig nálam tényleg nem az a legfontosabb, és Mackónál sem.

Bár Nagyfiam a kamasz, mégis a Tudoskámmal több a balhé, állandóan történnek események körülötte. Nagy vagány lett, nem vesz fel akármilyen ruhát magára, sőt most már játszani is a legjobb cuccban akar menni. De ami ennél rosszabb, hogy több mint fél éve nem engedte meg, hogy levágjuk a haját. Alig 10 éves és vállig érő hajjal bóklászik, mindegy, hogy mit mond a tanító néni, vagy mi a szülök, nem és nem.

Barátnőm adott egy tippet.

-         Ragaszd a rágót a hajába, úgy, hogy észre se vegye, akkor ott le kell vágni.

-         Nem akarom rövidre vágatni, de legalább formát adni neki.

Azt hiszem ma, nemcsak rossz anya leszek, hanem egy kicsit gonosz is. Más ötletem már nincs, hogyan tudnám rávenni a hajvágásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://maezvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr42459937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.08. 15:10:09

dícsérd az utcán és a tvben a sok fiút előtte,hogy milyen helyesek és divatosak a desszantos rövid frizurájukkal..bezzeg ő úgy néz ki mint egy ősember..meg hogy ez kiment a divatból 30 éve..stb..hátha előjön a hiúsága..

Gilyannkata 2008.05.08. 20:23:47

Én már sokmindent kipróbáltam, de amit a fejébe vesz azt nehéz onnan kiverni.

Doris 2008.05.08. 21:27:27

Úristen!!! De minek levágatni????
Bár az én fiam akarná növeszteni! Tavaly nyáron a hátközépig érő aranyszőke haját kellett levágatnom...:-(
Fogadd el, és csodáld :-)
IMÁDOM A HOSSZÚ HAJÚ PASIKAT!!!!

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.09. 06:32:16

szerintem doris,a hosszúhaj férfiatlan..ápolatlan benyomást kelt..előnytelen egy férfinak..nagyon..

Elf 2008.05.10. 07:58:05

Mindkét fiamnak hosszú a haja. A nagynak csodálatos, szőke, hullámos, hátközépig érő, sok nő megirigyelhetné. A kicsinek 5.-ben berasztáztuk, azóta sok tanár köpködi, de már derékig ér. Mindkettőnek szép és tiszta, hiszen mossák, a nagy keféli.
Nem értem, hogy mi a baj vele, hiszen a lányoknál ez sosem volt gond. Sőt, dicsőség.
Téged zavar, vagy a társadalmi elvárásoknak akarsz megfelelni?
És ha még időben van, jótanács, bár semmi közöm hozzá, tudom... Ne tégy semmit, egy életre meg fogja jegyezni, ha átvered.

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.05.10. 20:36:12

Nem is azzal van bajom, hogy hosszú, hanem egy kicsit meg kéne igazitani

Elf 2008.05.11. 08:25:24

Ara meg beszéld rá azzal, ha törik a vége, mert nem frissül, sose nő meg... :P :D

Gilyannkata 2008.05.11. 11:37:02

Kösz a tippet, majd szólok, hogyan sikerült

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.05.12. 22:51:17

Nem gondolom, hogy emiatt rossz anya lennél... :) Csak azt nem értem, miért kellene levágni mindenáron? Az a tippem, hogy a fiad csakazértis ragaszkodik hozzá, dacból. Ha ebből senkinek nincs kára, "csak" az a baj, hogy hosszú és vágatlan, lehet, hagyni kellene. Ha nem foglalkoztok vele, ha nem ez lesz a divat a haveri körben, ha lesz egy lány, aki beszól neki emiatt, le fogja vágatni :)

Gilyannkata 2008.05.13. 20:03:58

Igazad van csibe, és a többiek. Mit izgatom magam, hogy mit gondol más, ha ő ezt szereti, akkor kell hagynom.

Treen · http://dontworry.freeblog.hu/ 2008.05.13. 20:30:36

Igen hagyd...majd kinövi, hiszen most lett öntudata. :) Amúgy én azért nem szeretem a hosszú hajat, mert nagyon sok vele a macera. :(

stali 2008.05.21. 09:04:37

Nah, mászom falra! Ha úgy gondolod, az a jó anya, aki kizárólag szépnek, jónak hajlandó látni a gyerekét és nem látja meg a gyermek hibáit, akkor mélyen tévedsz, de szerintem ezt te is tudod.
Ha felismered és nem teszed szóvá - nyilván a hiba, hiányosság jellegétől, a gyermek személyiségében való súlyától függően -, szükség esetén javítani ilyen vagy olyan módszerrel, na, még akkor sem biztos, hogy rossz anya vagy, de elmulasztasz valamit, amit megtehetnél.

Gilyannkata 2008.05.23. 10:12:30

Az a bajom a kisfiammal, hogy igenis látom milyen, és nagyon hasonlít rám, csak talán erősebb benne az ÉN. Annyira tudja, mit akar, annyira manipulálni akar mindenkit, de ugyanakkor annyira okos és olyan aranyos tud lenni, hogy egyszerűen a kezei közé csavart már engem is, az apját is. Ha meg szigorú vagyok, akkor ő mondja nekem, hogy milyen rossz vagyok. Szóval hosszú, lehet, majd írok róla bővebben.

Elf 2008.05.27. 07:14:46

Lehet hogy ez neked most nem jó, de az biztos, hogy az életben könnyebben megállja majd a helyét, mint a pipogya társai. Tarts ki, már csak kb 10-15 év :)

stali 2008.06.02. 14:40:43

Tudom, most más gondod is van, de leírom, mert sok évvel ezelőtt a velem hasonló hibákat hurcoló gyerekemmel mindennapos vitáinknak egy vicclapban leközölt okosság vetett véget.
"Gyerekeinknek sosem bocsátjuk meg a saját hibáinkat."
Ettől kezdve - amint rámtört, hogy kora reggel nevelgessem elsőszülöttemet - megjelent előttem ez a szöveg, nagy, piros betűkkel, miként a "méne, tékel, ufarszin" Nabukadonozornak (aztán lehet, hogy nem is így hívják, és Karinthynak volt igaza?).

Gilyannkata 2008.06.04. 13:34:05

Stali- a Nabukodonozor történetét- a zsidók szenvedése és kivonulását ismerem, de a szavak értelmét sajnos nem, Karinthynak az -Így írtok ti- van valami hasonlóság a témához, de még mindig nem látom, hogy mit is akartál e szöveggel, sejtem de nem értem... Kicsit nehéz a felfogásom, kérlek magyarázd meg jobban.

stali 2008.06.04. 18:28:51

eredeti szöveg: megmérettél és könnyűnek találtattál. Karinthy: menjetek el a fásszínbe!

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.06.05. 13:29:38

ja ezt ismerem, bibliai szöveg, negativumot tartalmaz, de a fásszínt azt nem hallottam.


süti beállítások módosítása