Ki vagyok

Ki vagyok én, és mi végre vagyok itt a földön? Ki tudná ezt nekem elmondani? Tágra nyílt szemekkel bámulok bele a nagyvilágban, próbálok nevetni, de néha csak egy fanyar mosolyra futja. Próbálok szeretni, de van, hogy magamat sem tudom. Lehet, hogy holnap már messze leszek, lehet, hogy itt maradok még egy darabig, és kiírom magamból a valós valótlanságokat. Lehet, hogy itt hagyok magamból valamit, lehet, hogy észre sem veszitek, amikor elmegyek. Na ugye mennyi lehetőség van? Hát nem csodálatos ez az élet?

Verseim

Beszóltak

  • Gilyannkata: Ma újra elolvastam írásomat. Hát igen. Az óta sokat változott az életem. Már nem élünk együtt, és ... (2012.06.03. 19:30) keresztem..........
  • Gilyannkata: :) nagyon aranyos vagy és igazi barát, köszönöm a biztatást (2009.07.19. 13:38) Depresszióóóóóóóó
  • holdkirálylány: Nagyon eredeti stílusod van, a jószándékod is tiszteletre méltó. A szöveg jelentős részét felhaszn... (2009.04.20. 15:22) Az én örök szerelmem
  • Gilyankata: Kedves N.Kati! El fogom olvasni, bár lehet, hogy már olvastam, csak éppen nem tudom, hogy hányas b... (2008.12.10. 16:40) a szabad akarat súlya
  • Gilyannkata: Hát ezen én is gondolkoztam már???????........????????? (2008.09.21. 15:29) CICA

Peches hét

2008.05.30. 17:16 - Gilyannkata

Címkék: élet

 

Az mondják a baj csőstől, jön. Nem tudom, mit is jelent pontosabban, de így igaz. Ha valamiben rosszul kezdenek menni a dolgok, akkor azt mindig valami kell még tetőzze.

A héten, mintha mágnesként vonzottam volna az összes rosszat. A bajok és problémák tornyosultak. Remélem lesz elég erőm megbirkózni velük.

A hét eleje azzal kezdődött, hogy ellenőrzésem volt a cégnél. Mindegy, hogy rendben volt minden, nem számít, ha jönnek az már büntetést jelent. Ilyen ez az ország. Kell pénz, akkor fejjük egy kicsit a kisvállalkozókat, azok úgysem tudnak visszaugatni, nem mernek. Mindig is így volt ez, amikor a királynak elfogyott a pénze, ott voltak a mórok, örmények, vagy zsidók. Mindenki azt mondja Hitler gyűlölte a zsidókat. De a pénzüket nagyon is szerette.

Jól van, nem akarok sem politizálni, sem történelem órát tartani, csak egy kicsit fel vagyok háborodva, mert kéretlenül belenyúltak a pénztárcámban.

De ha csak ennyi volna, elromlott a kocsim, én vagyok a hibás, de az is akkor romlik el, amikor a leginkább van rá szükségem. Ellopták a telefonom. Megéreztem aznap, hogy valami fog történni. Nagyoláhfalván voltam (így hívom a miénket, a fővárost), beszerzői úton. A szokásos. Aznap éreztem, hogy valami fog történni, és nagyon odafigyeltem a pénzre, nehogy ellopják. Úgy lopnak ott, mint a szarkák. Hát a pénzemet nem, de elvitték a telefonom. Benne 400 nagyon fontos szám, üzleti, személyes, család, barát, és persze, hogy aznap sokan kerestek. Murphy törvénye.

Hanem az igazi baj az Anyám. Eltörte a combcsontját. Műteni kell, és ez egy rakás probléma meg baj. Aztán még ott van az én önmarcangolásom, mert ezt mindig meg tudom csinálni magamnak. Nem vigyáztam eléggé rá, gondatlan voltam, be kellett volna vigyem hamarabb az orvoshoz, el kellett volna zárnom az altatókat, hogy ne találja meg és a többi.

Nem elég, hogy rossz anya vagyok, most már rossz gyermek is lettem.

Sajnálom Mama, sajnálom, de annyiszor eljátszottad már a nagyon beteget, hogy most amikor tényleg nagyon beteg voltál, én mégis kételkedtem. Ha meg talál halni, akkor mindig vádolni fogom magam emiatt.

Most már csak abban reménykedem, hogy a hétvége egy kicsit lazább lesz, és végre felszusszanhatok.

Annyi jó gondolat a tarsolyomban, annyi érdekes mese, és én itt rinyálok és sajnáltatom magam. Igen sajnáljatok, mert ezután még ritkábban leszek a gép előtt, és még ritkábban olvashatom a barátaimat, esetleg jókat nevethetünk egy-egy komenten. De az a helyzet, hogy Anyát hétfőn műtik és azután még 3-4 hónapig nem fog tudni lábra állni. Csinos kis ápolóvá avanszálom magam, legalábbis amíg nem találok egyet, hivatásost. Jaj, és oda lesz az egész nyaram, így most már nem mehetek a tengerre sem, pedig az idén sós vízben akartam áztatgatni magam. Na de sebaj, majd megteszi a Medve tó is. Remélem oda legalább egyszer eljutok.

A bejegyzés trackback címe:

https://maezvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr16495328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.05.30. 19:05:58

Próbálj pihenni, és ne marcangold Magad...
Hidd el, jó anya, és jó gyermek Vagy...
Nem tudunk egyszerre mindenre odafigyelni, és mindekivel törődni...
Vigyázz magadra... :)

Treen · http://dontworry.freeblog.hu/ 2008.05.30. 19:29:35

Kitartást, és minden hullámvölgy után jön egy hullámhegy...a rossz dolgok se örökké tartanak!

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.05.30. 21:13:09

Sajnálom.:(((

Doris · http://doris.blog.hu 2008.05.30. 23:08:17

:-(
Gondoltam, hogy gondság lehet, teljesen eltűntél. kitartás!

Gilyannkata 2008.05.31. 09:11:27

Megoldom, mindig is megoldom, csak most egy kicsit meg vagyok ijedve. De azért köszönöm, hogy velem vagytok, jó tudni, és erőt ad nekem.

Elf 2008.06.02. 06:10:09

Nem vagy hibás!!! Nem vagy felelős senkiért Önmagadon és a gyermekeden kívül. Ez a világ rendje. Nem vagy rossz anya, ezt megbeszéltük múltkor! :) Rossz gyermek sem, nem lehetsz mellette állandóan. Tarts ki, vége lesz ennek a pechsorozatnak..

stali 2008.06.02. 14:34:56

melyikteknek járt ez a sorsától? Nem hiszem, hogy magadat kellene hibáztatnod. És igen, menj a sósvízbe, mert az nagyon jó, nekem elvitte néhány évre a bronchitisemet, pedig addigra az is volt már legalább 10 éve, amikor eljutottam Szovátára (és Parajdra). Ijedezned szabad, de csak ráérő időben, mert egyébként van szükséged önmagadra. Olyankor meg felesleges marhaságokkal foglalkozni, dolog van!

Gilyannkata 2008.06.04. 13:28:51

Parajd az nagyon közel van hozzánk, akár naponta is átjárhatok oda.
Hát igen, én is vigasztalom magam, amíg megint nem történik valami kis baki. Nem is olyan könnyű, két kamasszal és egy öregasszonnyal, akit most ápolnom is kell, de majd csak lesz valahogy. Azt szoktam mondani, ha az Isten adta a nehézséget, akkor ad erőt is elviselni.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.06.04. 15:49:12

sajnálom,hogy ilyen sok pech ért..ez tényleg sok egyszerre..jobbulást anyukádnak..a tenger meg megvár..irígyellek..én a balatonig sem jutok el,olyan szegény vagyok..de nam is baj..úgysem vetkőznék le nyílvánosan..amilyen dagadt vagyok..azért fel a fejjel..

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.06.05. 13:27:37

Ne legyél már annyira depressziós,szedd össze magad baka. Minden emberben vannak jó dolgok is, csak elő kell keresni őket. ha állandóan siratod magad, akkor a jó dolgok is elkerülnek.

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.06.16. 21:27:36

Nagyon rég blogoltál, örülök, hogy a kommentelést nem hagytad abba :)

Gilyannkata 2008.07.03. 22:06:45

Azért gondolatban veletek vagyok, többször mint hinnétek


süti beállítások módosítása