Ki vagyok

Ki vagyok én, és mi végre vagyok itt a földön? Ki tudná ezt nekem elmondani? Tágra nyílt szemekkel bámulok bele a nagyvilágban, próbálok nevetni, de néha csak egy fanyar mosolyra futja. Próbálok szeretni, de van, hogy magamat sem tudom. Lehet, hogy holnap már messze leszek, lehet, hogy itt maradok még egy darabig, és kiírom magamból a valós valótlanságokat. Lehet, hogy itt hagyok magamból valamit, lehet, hogy észre sem veszitek, amikor elmegyek. Na ugye mennyi lehetőség van? Hát nem csodálatos ez az élet?

Verseim

Beszóltak

  • Gilyannkata: Ma újra elolvastam írásomat. Hát igen. Az óta sokat változott az életem. Már nem élünk együtt, és ... (2012.06.03. 19:30) keresztem..........
  • Gilyannkata: :) nagyon aranyos vagy és igazi barát, köszönöm a biztatást (2009.07.19. 13:38) Depresszióóóóóóóó
  • holdkirálylány: Nagyon eredeti stílusod van, a jószándékod is tiszteletre méltó. A szöveg jelentős részét felhaszn... (2009.04.20. 15:22) Az én örök szerelmem
  • Gilyankata: Kedves N.Kati! El fogom olvasni, bár lehet, hogy már olvastam, csak éppen nem tudom, hogy hányas b... (2008.12.10. 16:40) a szabad akarat súlya
  • Gilyannkata: Hát ezen én is gondolkoztam már???????........????????? (2008.09.21. 15:29) CICA

boldog vagyok

2008.05.13. 19:54 - Gilyannkata

Címkék: barátság

 

Ma nagyon boldog vagyok. Szeretném boldogságomat mindenkivel megosztani. Szeretném a síró arcokat letörölni, megcsókolni, s azt mondani ne félj nem vagy egyedül. De nem tehetem, mert van, aki elhúzná arcát, van, aki hamisnak hinne engem, így annyit tehetek, hogy mesélek.

Vannak nagyon szép napok, vannak szürke szomorú szorongások. Olyan vagyok, mint egy virág, amikor boldog kinyitja szirmait és ontja magából az illatokat, odacsalogatva minden kis élőlényt, érzékeny élőt. Amikor meg szomorú, összecsukódik, magába zárkózik, mintha féltené bánatát mástól. Az enyém, ne vegyétek el tőlem, hagyjatok engem, hadd simogassam a bánatomat!

Ezt a mai posztomat azonban egy nagyon kedves barátnőmnek ajánlom.

Amikor nagyon beteg volt a lelkem, amikor a sírás már nem száradt le arcomról, amikor azt hittem, nekem nincsen jogom a boldogsághoz, akkor küldte hozzám őt az angyalom. Néhány levél után, már úgy beszélgettünk, mintha mindig is ismertük volna egymást. Vigasztalt, ő vigasztalt engem, akinek sokkal szörnyűbb emlékei, sokkal szomorúbb története volt. Aztán nem beszélgettünk, nem írtunk egymásnak, sem ő, sem én. Mégis kis figyelmességeket, apró vigasztalást, néha csak egy dal akkor érkezett meg hozzám, amikor a legnagyobb szükségem volt rá. Elhiszitek, nem is ismerem, jó van tőle egy képem, de nem találkoztunk soha, nem érintettem meg soha, és mégis. Szeretem őt, nagyon szeretem. Én hanyag vagyok, néha megfeledkezem a barátaimról, néha eltűnők, hagyjatok békén, néha nem válaszolok levelekre. De ő akkor is szeret engem, érzem, tudom. Tőle tanultam egy nagyon fontos dolgot. Hagyjam a dolgokat, embereket elérkezni hozzám, engedjek magamhoz közelebb mindenkit, és amikor menni akarnak, tudjam elengedni. A dolgokat, eseményeket, embereket, mindent. Tőle tanultam meg, hogy addig nem szerethetek másokat, amíg nem tanulom meg, hogy magamat hogyan szeressem. Az ilyen barátok, mint Ő szépítik meg az életemet, teszik még szebbé, és én hálás vagyok a sorsnak, hogy ilyen barátokat adott nekem. Legyen még sok-sok ilyen, hogy szerethessek, és szeretve legyek.

Köszönöm neked drága barátnőm és köszönöm nektek mind, akik szerettek, akiknek bármi keveset vagy sokat jelentek.

Köszönöm neked is Mackóm, hogy újból megtaláltál, és isten éltessen még egyszer!

A bejegyzés trackback címe:

https://maezvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr43466925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mackó 2008.05.14. 08:54:01

Örvendek én is neked, annak, hogy megtaláltalak és annak is, hogy eltudlak fogadni végre olyannak amilyen vagy és örvendek, hogy te is megprobálsz elfogadni és boldog vagy velem.
Én is boldog vagyok különösen akkor mikor kinyitod szirmaidat és illatos vagy. Ilyenkor szoktam elszédülni de nagyon. Mikor szomorú vagy és bánatos és becsukod szirmaid, akkor lesem, hogy mivel enyhíthetem bánatod és várom, hogy újra kinyisd szirmaid és ontsd magadból a boldogság illatát, mert mindig vágyom arra, hogy boldognak lássalak. Ne feledd a bánatod csak az értheti meg és csak az segíthet rajtad, akivel ezt öszintén megosztod és aki téged ismer és szeret igazán. Nekem is vannak rossz napjaim, mikor semmire sincs kedvem, mikor valami bánt és akkor talán nem mutatom ki eléggé, hogy szeretlek. Kérlek ne haragudj ilyenkor és segíts te is nekem, hogy ne legyek szomorú.
Én is boldog vagyok, mert megtaláltalak és szerethetlek és érzem, hogy te is szeretsz engem és talán ezért is vagy boldog.
Csókól a ke Mackód !

Treen · http://dontworry.freeblog.hu/ 2008.05.14. 08:57:17

Mackó: hú, ez mien romantikus volt!!! *.* Ari...

Doris · http://doris.blog.hu 2008.05.14. 15:35:29

Milyen kedvesek vagytok így együtt.
Örülök az örömödnek Kata. Legyen így gyakran.

Elf 2008.05.15. 09:26:03

Legyetek nagyon boldogok :)

Gilyannkata 2008.05.16. 13:13:36

mindenkinek köszönöm

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.05.16. 19:08:55

Yó, hogy vanak ilyen szép napok is az életben... :)

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.05.17. 06:29:23

hiányoztál.örülök,hogy boldog vagy..nekem fontos vagy..

Gilyannkata 2008.05.23. 10:07:30

Egy kicsit hütlen voltam, de nem igérhetem , hogy soha többé, mert közben sok a dolgom. Átváltozom, egy kicsit új életet kezdek. Bezárom a régi munkahelyemet és készülök az újra, de ha úgy van időm én is olvaslak titeket, és köszönöm, hogy vagytok.


süti beállítások módosítása