Ki vagyok

Ki vagyok én, és mi végre vagyok itt a földön? Ki tudná ezt nekem elmondani? Tágra nyílt szemekkel bámulok bele a nagyvilágban, próbálok nevetni, de néha csak egy fanyar mosolyra futja. Próbálok szeretni, de van, hogy magamat sem tudom. Lehet, hogy holnap már messze leszek, lehet, hogy itt maradok még egy darabig, és kiírom magamból a valós valótlanságokat. Lehet, hogy itt hagyok magamból valamit, lehet, hogy észre sem veszitek, amikor elmegyek. Na ugye mennyi lehetőség van? Hát nem csodálatos ez az élet?

Verseim

Beszóltak

  • Gilyannkata: Ma újra elolvastam írásomat. Hát igen. Az óta sokat változott az életem. Már nem élünk együtt, és ... (2012.06.03. 19:30) keresztem..........
  • Gilyannkata: :) nagyon aranyos vagy és igazi barát, köszönöm a biztatást (2009.07.19. 13:38) Depresszióóóóóóóó
  • holdkirálylány: Nagyon eredeti stílusod van, a jószándékod is tiszteletre méltó. A szöveg jelentős részét felhaszn... (2009.04.20. 15:22) Az én örök szerelmem
  • Gilyankata: Kedves N.Kati! El fogom olvasni, bár lehet, hogy már olvastam, csak éppen nem tudom, hogy hányas b... (2008.12.10. 16:40) a szabad akarat súlya
  • Gilyannkata: Hát ezen én is gondolkoztam már???????........????????? (2008.09.21. 15:29) CICA

SOS- de kinek?

2008.04.30. 19:45 - Gilyannkata

Címkék: könyvek

Ez a kis rész még valahogy ide kivánkozott. Több is lenne, de már untam bemásolni. Ha igazán érdekelt valakit, olvassa el a könyvet, akkor meg tőbbet is dumálhatunk róla. 

Van, amikor nem veszik tekintetbe az ilyen erőszakos csajok, hogy a pasinak lehet más elképzelése valamiről, vagy akár más elfoglaltsága is. Milyen gyönyörűen csinálnak a férfiből puha pöcsöt! Emlékszem egy ilyen esetre, amikor olyan durva szintű érzelmi manipulációt láttam, hogy lehidaltam, egy pasi mesélte. Készült valamilyen vizsgára, a párja előbb fejezte be a munkáját, és elkezdett unatkozni, nem tudott mit csinálni, tévét nézett, majd lefeküdt aludni, miközben a pasi megállás nélkül tanult. Amikor a nő felkelt, kijelentette, hogy szeretné nézni a tévét. Semmi gond, válaszolta a pasi, „…én átmegyek a másik szobába, ott folytatom tovább, te meg nézd a tévét.” Erre a csaj azt mondja: „Ha átmész a másik szobába, akkor te nem is szeretsz engem.” És felpukkadt. Iszonyú durva érzelmi manipuláció. Ez szó szerint, derült égből a villámcsapás. Amikor hallottam a folytatást, azt gondoltam, hogy Úristen, tényleg nagy ez az állatkert. A csaj úgy felhúzta magát- még ő húzta fel magát! -, hogy elkezdett hisztizni, hogy ő elmegy ide meg oda, a végén még a pasi kezdte kiengesztelni. A pasi annyira vak volt, hogy nem vette észre, hogy megy a vágóhídra, mint egy buta ökör. Ennek a konfliktusnak az a lényege, hogy a csajjal mindig foglalkozni kellett, amikor neki úgy tetszett. A férfi ( egyébként ennek a pasinak egy megetetett béka után mennyi presztízse marad?) az megbukhat, vagy akár kivághatják a munkahelyéről, az sem fontos.

 Megoldás? Rövidre zárás: „Ha neked ez nem tetszik, csinálj amit akarsz, de akkor minek vagyunk egymással, ha te nem tudsz rám figyelni?”

Nincs vége a mesének. A nő nem valósította meg önmagát, úgy ahogy szerette volna. Iksz éves, van egy szakmája, és semmi tűz benne. A pasi egy ideje azon gondolkodik, hogy szakít vele, mert ilyen meg olyan negatívumok vannak a nőben, de a hanyagsága és lustasága megakadályozza, és mert a nő olyan kedves ( a tévés sztori tényleg ezt mutatja), ő meg szereti kefélgetni. A szerelem már rég megszűnt. Fejlett racionalitásával nem fogadja el, hogy az érzelmi dolgok kihatással vannak az eseményekre. Telik-múlik az idő, vegetálnak egymás mellett, néha acsarkodnak, majd a csaj egyszer csak teherbe esik. Kijelenti, hogy nem ettől a pasitól szerette volna a gyereket. A pasi nem akar gyereket. El akarják vetetni, de a csaj hirtelen meggondolja magát, mert szükség van az önmegvalósításra meg egy balfaszra, aki eltartja őt meg a gyereket.

A pasi is egyik napról a másikra megváltoztatja a véleményét, annak ellenére, hogy hallotta, hogy a nő nem tőle akart gyereket. Örülnek a gyereknek! Boldogok, szerelem nélkül. A két önző egymásra talált. Zsák a foltját mindig megtalálja. Valójában szarnak a gyerekre, de örülnek neki. A két görcs hazugságban élve majd hiteles, boldog embert nevel a gyerekből?

A bejegyzés trackback címe:

https://maezvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr52449075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enable · http://myenable.freeblog.hu/ 2008.05.09. 11:41:52

Azt hiszem a mai családok nagy részére a fennt említett dolgok a jellemzőek...

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.05.10. 20:38:04

Sajnos, nem merünk öszinték lenni egymáshoz, és sokszor még saját magunkhoz sem.

Treen · http://dontworry.freeblog.hu/ 2008.05.13. 20:23:38

Szegény gyerek...vah' miért akar ide megszületni?
Hiszen mi választjuk ki a szüleinket... :S

Gilyannkata 2008.05.14. 00:00:28

Talán a megéléseinket kell potolni. Amit nem értünk az még nem jelenti azt, hogy nincs annak okozata. Lehet, majd rájövünk, lehet soha.
Gyerekkoromban mindig azt hittem, valami tévedés történt és engem összecseréltek valakivel, mert az nem lehet, hogy ilyen szüleim legyenek. Ma már tudom, hogy ezt kell elfogadnom.


süti beállítások módosítása