Ki vagyok

Ki vagyok én, és mi végre vagyok itt a földön? Ki tudná ezt nekem elmondani? Tágra nyílt szemekkel bámulok bele a nagyvilágban, próbálok nevetni, de néha csak egy fanyar mosolyra futja. Próbálok szeretni, de van, hogy magamat sem tudom. Lehet, hogy holnap már messze leszek, lehet, hogy itt maradok még egy darabig, és kiírom magamból a valós valótlanságokat. Lehet, hogy itt hagyok magamból valamit, lehet, hogy észre sem veszitek, amikor elmegyek. Na ugye mennyi lehetőség van? Hát nem csodálatos ez az élet?

Verseim

Beszóltak

  • Gilyannkata: Ma újra elolvastam írásomat. Hát igen. Az óta sokat változott az életem. Már nem élünk együtt, és ... (2012.06.03. 19:30) keresztem..........
  • Gilyannkata: :) nagyon aranyos vagy és igazi barát, köszönöm a biztatást (2009.07.19. 13:38) Depresszióóóóóóóó
  • holdkirálylány: Nagyon eredeti stílusod van, a jószándékod is tiszteletre méltó. A szöveg jelentős részét felhaszn... (2009.04.20. 15:22) Az én örök szerelmem
  • Gilyankata: Kedves N.Kati! El fogom olvasni, bár lehet, hogy már olvastam, csak éppen nem tudom, hogy hányas b... (2008.12.10. 16:40) a szabad akarat súlya
  • Gilyannkata: Hát ezen én is gondolkoztam már???????........????????? (2008.09.21. 15:29) CICA

kötözök, bogozok, blogozok

2008.04.08. 17:08 - Gilyannkata

 

Ha arra gondolok, hogy nincs egy éve, még csak nem is hallottam a blogról, akkor most meg vagyok elégedve magammal, hiszen máris sokat tanultam.

Az ötlet az elején inkább az volt, hogy kellene valami hely a netten, ahová feltehetem írásaimat, gondolataimat. Akkor mesélt valaki nekem a blogról. Már az első naptól szereztem magamnak barátokat, akik segítettek nekem, ha kérdéseim voltak.

 Igaza van D-nek, amikor azt mondta olyan az egész akár egy kávézó, ahol meghitten lehet beszélgetni. Bár sokan benéznek, és tovább mennek, vannak egyesek, akik visszatérnek, akikkel kialakul egyfajta beszélgetés, és e beszélgetés közben kiderülnek dolgok. Hiszen nem is én vagyok az egyetlen, aki ezzel a problémával küszködök, jé, ez a téma engem is foglalkoztat. De nem csak ennyi. Olyan embereket ismerek meg, talán közelebbről, mint hinnénk, akikkel soha nem találkozhattunk volna, és mégis. Ha elindul a téma, az érzések rokonszenvesek, vagy éppen közösek. Egymást megnevetetjük, megvigasztaljuk. Tudjátok mégis mi a legjobb benne? A kötetlenség. Akkor hagyom abba, amikor akarom, senki sem mondja meg nekem, mit tegyek, senkit sem kell szeretnem, csak ha akarok, nem kötelező a beszélgetés csak azzal, akivel szeretnék. Én is belépek más blogokban, olvasok, tanulok, figyelőzöm. Ha megtetszik valami, hozzáfűzöm a meglátásomat, hiszen szabad, vagy nem?

Vannak, akik már egész komolyan kifejlesztették a blog adta lehetőségeket. Ezeket figyelgetem, hátha tanulok én is valamit, közben kutatok, próbálkozom, mérgelődöm, mert ez is benne van. Annyi minden kérdésem lenne. Hiába próbált segíteni egyik barátom, ha nem fogta a kezem, nem sikerült minden, de azért nem hagyom abba. Már gyerekkoromban is úgy voltam vele, hogy a matematika órán akkor értettem meg igazán a feladatot, amikor az első levezetést én oldhattam meg. A gyakorlat többet tanít nekem, az elmélet elindít, de a gyakorlat tökéletesít.

Summa summarum, szeretem ezt a blogozást, építő jellegű és máris gazdagabb vagyok egy-két baráttal, és ez még nem minden…. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://maezvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr10417025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.04.09. 08:44:38

ha on-line vagy szívesen segítek..msn-n..örülök,hogy jól érzed magad itt a nagy mátrixban..puszika neked ati

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.04.09. 10:03:46

Köszönöm Ati, de mondtam már neked, hogy nincs msn.em, sok időt lefoglalna és nem tudom megengedni ezt most, nagyon sok dolgom van. De ha levélbe le tudod írni akkor megköszönöm. Ne feledd, hogy van még két fiam és a szerelmem sem hanyagolhatom, úgyis már szóvá tette.

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.04.09. 11:16:37

Én is pont tegnap meséltem Pének, hogy 4-5 éve még nem gondoltam volna, hogy blogolni fogok. Azelőtt meg azt, hogy egyáltalán bármilyen kommunikációba "bonyolódom" a neten. Azelőtt meg azt, hogy egyáltalán internetezni fogok valaha. Azelőtt azt se tudtam, hogy mi az hogy internet... Szóval mindenki halad.:D

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.04.09. 14:35:32

ne mond már,drága barátnőm...a múltkor azon beszéltünk egymással,és jó volt a kapcsolat..a kis zöld emberke..tudod...a monitor alján,a tálcán....emlékszel már??????....várlak..

Gilyannkata 2008.04.09. 16:17:10

Tudod ruszkibaka, ha bekapcsolom az msn-t vagy skypot akkor a sárga emberkék jönnek elő amik a féltékenységnek a jelei.... mondjam még?

Doris · http://doris.blog.hu 2008.04.13. 06:32:17

Hát, Kata, nagyon egyet gondolunk. Én is levettem az msn- t, és a skype- ot. Olyan volt, mint egy póráz, ami ideláncol a géphez. Mindig rám szóltak, vagy azt néztem, ki van fönt. Amióta nincs, sokkal nyugodtabb az életem.
A blog nagyon jó. Ha hamarabb rátalálok erre a formára (blogoltam azelőtt is, de nem ebben a társaságban), akkor azt hiszem, egy csomó dolog elkerülhető lett volna az életemben.
Ez sokkal építőbb társaság, mit az előző.


süti beállítások módosítása