Ki vagyok

Ki vagyok én, és mi végre vagyok itt a földön? Ki tudná ezt nekem elmondani? Tágra nyílt szemekkel bámulok bele a nagyvilágban, próbálok nevetni, de néha csak egy fanyar mosolyra futja. Próbálok szeretni, de van, hogy magamat sem tudom. Lehet, hogy holnap már messze leszek, lehet, hogy itt maradok még egy darabig, és kiírom magamból a valós valótlanságokat. Lehet, hogy itt hagyok magamból valamit, lehet, hogy észre sem veszitek, amikor elmegyek. Na ugye mennyi lehetőség van? Hát nem csodálatos ez az élet?

Verseim

Beszóltak

  • Gilyannkata: Ma újra elolvastam írásomat. Hát igen. Az óta sokat változott az életem. Már nem élünk együtt, és ... (2012.06.03. 19:30) keresztem..........
  • Gilyannkata: :) nagyon aranyos vagy és igazi barát, köszönöm a biztatást (2009.07.19. 13:38) Depresszióóóóóóóó
  • holdkirálylány: Nagyon eredeti stílusod van, a jószándékod is tiszteletre méltó. A szöveg jelentős részét felhaszn... (2009.04.20. 15:22) Az én örök szerelmem
  • Gilyankata: Kedves N.Kati! El fogom olvasni, bár lehet, hogy már olvastam, csak éppen nem tudom, hogy hányas b... (2008.12.10. 16:40) a szabad akarat súlya
  • Gilyannkata: Hát ezen én is gondolkoztam már???????........????????? (2008.09.21. 15:29) CICA

Gondolatok

2008.03.30. 14:23 - Gilyannkata

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Azon gondolkoztam ma, hogy bizonyára sokan (jó tudom, hogy nem olvassák olyan sokan a blogot, de aki olvassa) arra gondolnak, hogy milyen egy nyálas finomkodó kis nő lehet, aki ilyeneket ír? Pedig nem olyan egyszerű az egész. Talán, mert a mindennapjaim úgy telnek el, hogy a mindennapi kenyér ügyében futok én is a pénzem után, talán, mert sokszor olyan kibírhatatlan tudok lenni, hogy magamtól is hányingerem van, mert van úgy, hogy még a saját családomat sem bírom elviselni, és szeretnék messze elmenekülni, hogy aztán óriási bűntudatom legyen, és azt keressem, hogyan is tehetném jóvá az egészet, hiszen mégiscsak a családom a legfontosabb.

Lehet, hogy ez az egész írás egy fajta menekülés, de addig, amíg jó érzés tölt el, amíg írom és olvasom, és talán másoknak is szép napot hozok velük, addig én írni fogok.

A mese világa egy olyan hely, ahol bármi megtörténhet, bármit újra lehet élni, ahol valóság és valótlanság karöltve lépkedhet, ahol a csúf is lehet szép, a boldogtalan is boldog, ahol olyan színűre festheted az eget, amilyenre éppen akarod.

Ha már ilyen szar világban élünk, legalább a fantáziánk szépítse azt egy kicsit. Na meg a hit.

Az én hitem a szeretet. Mindig is hinni fogom, hogy száz pokol mélyén is találhatsz szeretetet. Csak keresni kell!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az élet egy rakás félbehagyott vázlat. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://maezvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr50403187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doris · http://doris.blog.hu 2008.03.31. 15:15:20

Remélem, elment a levél. Visszajött valami igazolás, de nem értem, mi ez, és miért jött....ha nem kaptad meg, akkor jelezd légyszi!

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.03.31. 15:47:46

te csak varázsolj el tovább a meséiddel...ha már az élet olyan kegyetlen..jó lenne ott ragadni nálad...

Gilyankata 2008.03.31. 15:55:03

Nem biztos, hogy minden írásom tetszeni fog, várd csak meg ami most következik.

movhu 2008.04.01. 15:56:16

Ránéztem erre a két montázsra, és leperegtek előttem egy élet eseményei. Nem a saját életem, hanem sokkal inkább a tiéd. Nagyon érdekes és jó érzés volt.


süti beállítások módosítása